Fojtik János  |  Veres Zoltán

Elnyújtott élvezet...? - Négy beszélgetés a marketingről

AKADÉMIAI KISKÖNYVTÁR

akadémiai kiadó zrt.  | 2006  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  162 oldal

Milyen a marketing a posztmarketing korban? Már maga a kérdés is abszurdnak tűnik.A válasz nem kevésbé: motoros nyalóka, élményparkoló, kutyapszichiáter, gyorskiszolgáló templom... Képes-e még a marketing a vevő szemével látni, vagy már csak a manipuláció eszköze? Azért vásárlunk, hogy fogyasszunk, vagy már csak a vásárlás elnyújtott élvezetéért? Erról beszélgetünk ebben a könyvben.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
1 995 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó akadémiai kiadó zrt.
Kiadás éve2006
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:162
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly120 gr
Sorozat AKADÉMIAI KISKÖNYVTÁR
ISBN9630584042
Árukód2122973 / 1021097

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
1 995 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Rebecca Makkai: Lenne pár kérdésemRebecca Makkai: Lenne pár kérdésem