Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartástrendek - Új fogyasztói csoportok

akadémiai kiadó  | 2006  | MAGYAR nyelvű  | KEMÉNYTÁBLA  |  359 oldal

Libri Antikvárium
Fogyasztói magatartás trendek Új fogyasztói csoportok című könyv tartalma:
Alapvető tévedés azt hinni, hogy a kötelező olvasmányok időszaka az iskoláskor elmúltával befejeződik. Vannak művek, amelyeket nem a tanárok, nem az egyetemi oktatók egyértelmű "biztatására kell elolvasni. E körbe tartozik Dr. Törőcsik Mária legújabb munkája is. A könyvet csak azoknak kötelező megismerniük, akiknek mindennapos szakmai tevékenységük, egzisztenciális érdekük kapcsolódik a fogyasztó mély és sokoldalú megismeréséhez. Nekik az elsők között kell tudniuk arról, hogy a célcsoportjaik életkörülményei, értékrendjei, életstílus-jegyei stb. hogyan változnak." (Dr. Serényi János, a McCann-Erickson Budapest reklámügynökség ügyvezető igazgatója)
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 090 Ft

A termék megvásárlásával

209 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-4 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-4 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:
Méret:19 x 25 cm
Kiadó akadémiai kiadó
Kiadás éve2006
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:359
BorítóKEMÉNYTÁBLA
ISBN9630583305
Árukód6300343 / 5299515

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 090 Ft

A termék megvásárlásával

209 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-4 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-4 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa