Borjádi Györgyi  |  Juhász Péter

Marketingpirula recept nélkül

VÁLLALKOZÓ GYÓGYSZERÉSZ

galenus gyógyszerészeti  | 2003  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  184 oldal

A londoni Victoria and Albert Múzeum modern művészeti tárlatait minden évben több százezren tekintik meg. A 2000 nyarán megrendezésre került "Brand New" kiállítás azonban még ebben a múzeumban is - amelyben a látogatók hozzászokhattak a szokatlan témákhoz - meglepően hatott. A kiállítás a marketing és ezen belül is a márkák kialakulásának történetét, valamint azok életünkre gyakorolt hatását mutatta be. A múzeumba látogatókat piackutatók kérdezték a márkákról alkotott véleményükről, amelyből kiderült, hogy a kiállítás résztvevői között meglepően magas volt a nagyobb márkák ismertsége. A férfiak nyíltabban beismerték, hogy hatással van rájuk a márka, míg a nők többen állították, hogy számukra a márkák imázsa nem annyira fontos. A látogatók között sok marketinggel foglalkozó szakember bukkant fel, a kiállítást megtekintők többsége azonban olyan volt, akik többnyire mint fogyasztók vesznek részt minden nap abban a világban, amelyet marketingnek hívnak.Ez is mutatja, hogy a marketing iránti érdeklődés egyre nő. Az utóbbi években számos, e témával foglalkozó könyv jelent meg a hazai könyvpiacon. A Marketingpirula recept nélkül című könyvet talán mégis lehet hézagpótlónak tekinteni, mivel a marketing speciális területével, a vény nélkül kapható gyógyszerek marketingjével foglalkozik. Kinek szól ez a könyv? A könyv alapvetően azon gyógyszerészek és más egészségügyi szakemberek számára íródott, akik szeretnék jobban megérteni a marketing összefüggéseit és az OTC-gyógyszerek marketingtevékenységét. Hasznos olvasmány lehet még mindazoknak, akiknek munkája érinti ezt a szakterületet vagy csak érdeklődnek a téma iránt.Magyarországon a vény nélküli gyógyszerek piacán látványos változások történtek az elmúlt évtizedekben. Minden héten 2 millió doboz fájdalomcsillapító, megfázás elleni készítmény vagy más, vény nélküli medicina kerül eladásra a patikákban. A hazai és a külföldi készítmények száma az utóbbi évtizedben ugrásszerűen megemelkedett, engedélyezetté vált a reklámozás, a betegek egyre több információt tudnak és igényelnek a termékekről. Ezek a változások hatással vannak a gyógyszerészek és a gyógyszertárban dolgozók mindennapi munkájára is, hiszen az általuk forgalmazott gyógyszerek marketingtevékenységei befolyással vannak a betegek ismereteire és az egyes gyógyszerek keresettségére.Munkájukat segítheti, gazdagíthatja, ha jobban megismerik, milyen meggondolások húzódnak egy-egy új gyógyszer bevezetése, új reklámfilm vagy egy árváltozás mögött, melyekkel nap mint nap maguk is találkozhatnak. A könyv igyekszik a hazai és külföldi példákon keresztül szemléletessé és könnyen érthetővé tenni a marketing alapfogalmait azok számára, akik eddig nem végeztek marketingtanulmányokat, de a gyógyszereken keresztül kapcsolatba kerültek ezzel a területtel.A borítón szereplő címben talán furcsának tűnhet, hogy a pirula szó olvasható pilulaként is. Ez nem véletlen. A pirula szó a köznyelv szerint tablettát jelent, ám a patikában készített pirulát a gyógyszerészek évszázadok óta pilulának nevezték és nevezik sokszor még ma is. Ahogy egy 1896-ban az Ország-Világban megjelent versben is szerepel.A könyv címe azt jelzi, hogy a vény nélkül kapható gyógyszerek marketingje ugyan sokkal érzékelhetőbben szól a nagyközönség felé, de a sikeres gyógyszermarketing csak az egészségügyben dolgozó szakemberekkel való szoros együttműködésben valósulhat meg.Jó olvasást kívánunk! A szerzők
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
2 755 Ft

A termék megvásárlásával

275 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó galenus gyógyszerészeti
Kiadás éve2003
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:184
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly360 gr
Sorozat VÁLLALKOZÓ GYÓGYSZERÉSZ
ISBN9789638633606
Árukód2094745 / 1012327

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
2 755 Ft

A termék megvásárlásával

275 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Shona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolyaShona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolya