Antal Zsolt  |  Gazsó Tibor  |  Kubínyi Tamás  |  Pelle Veronika

Médiabefolyásolás - Az új kislexikon

századvég kiadó  | 2015  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS  |  244 oldal

A média közösségre és egyénre gyakorolt hatásait elsősorban nem a befolyásolás maga, hanem a mögötte álló szándék és az annak megfelelően formált tartalom eredményezi.
Ezért a befolyásolás éppen úgy lehet a közösségi és az egyéni érdekek tekintetében előnyös, mint ahogy hátrányos is. Ennek megítéléséhez azonban pontos felismerés és tárgyilagos értékelés szükséges.
Ehhez kíván ez a kötet az egyes tudományterületek elméleti eredményeinek, illetve a gyakorlat példáinak bemutatásával segítséget nyújtani.
Bízunk benne, hogy sikerül az olvasóban felkelteni az igényt a bemutatott jelenségek, összefüggések, hatások tudatos megfigyelésére, és további tájékozódásra ösztönözni a hétköznapi médiafogyasztás során.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
3 325 Ft

A termék megvásárlásával

332 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó századvég kiadó
Kiadás éve2015
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:244
BorítóPUHATÁBLÁS
Súly340 gr
ISBN9786155164255
Árukód2681055 / 1156772

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
3 325 Ft

A termék megvásárlásával

332 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Robert Greene: The 48 Laws of PowerRobert Greene: The 48 Laws of Power