Adrian Payne

CRM kézikönyv - Ügyfélkapcsolat felsőfokon

HVG KÖNYVEK

hvg könyvek  | 2007  | MAGYAR nyelvű  | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS  |  472 oldal

Hogyan hangolható össze a magas fokú ügyfélkapcsolati tevékenység a vállalati stratégiával? Hogyan teremtsünk értéket vevőink számára, és hogyan segíthetjük a vevőket, hogy a vállalat számára értéket hozzanak létre? Hogyan hangoljuk össze az értékesítési csatornákat, hogy konzisztens képet és szolgáltatást nyújthassunk ügyfeleinknek? Milyen informatikai megoldásokra van szükségünk a CRM-projekt megvalósításához? Végül pedig milyen eszközökkel számszerűsítsük a CRM teljesítményét és a befektetések megtérülését?

Ha Ön például mint vállalati szakember épp egy CRM-projekt megvalósításán fáradozik, e kérdések bármelyikével szembetalálhatja magát...

+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
4 275 Ft

A termék megvásárlásával

427 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó hvg könyvek
Kiadás éve2007
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:472
BorítóCÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
Súly860 gr
Sorozat HVG KÖNYVEK
FordítóNémeth Ádám
FordítóPodonyi Veronika
Formátum160X 233
ISBN9789639686298
Árukód2122950 / 1021074

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
4 275 Ft

A termék megvásárlásával

427 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa