A szokás hatalma

Olvastam!
Értékelje Ön elsőnek!

Miért tesszük azt, amit teszünk, és hogyan változtassunk rajta?

Charles Duhigg

Nap mint nap meghozott döntéseink többségükben megfontolt választásnak tűnnek, pedig egyáltalán nem azok - csupán szokások. És bár az egyes szokások önmagukban viszonylag jelentéktelenek, idővel óriási hatást gyakorolnak az egészségünkre, a termelékenységünkre, a pénzügyi biztonságunkra és a... bővebbenNap mint nap meghozott döntéseink többségükben megfontolt választásnak tűnnek, pedig egyáltalán nem azok - csupán szokások. És bár az egyes szokások önmagukban viszonylag jelentéktelenek, idővel óriási hatást gyakorolnak az egészségünkre, a termelékenységünkre, a pénzügyi biztonságunkra és a boldogságunkra. Évszázadok óta próbálják megfejteni, miért alakulnak ki a szokásaink, de a neurológusok, pszichológusok, szociológusok és piackutatók csak az elmúlt két évtizedben kezdték megérteni a szokások működését - és ami ennél is fontosabb, azt, hogy miként változnak a szokásaink. A szokás hatalma című könyvében Charles Duhigg, a New York Times díjnyertes újságírója, izgalmas tudományos felfedezésekről mesél nekünk, amelyek magyarázatot adnak arra, miért léteznek a szokásaink, és megmutatja, hogyan változtathatunk rajtuk, hogy átalakítsuk üzleti vállalkozásainkat, közösségeinket és az egész életünket. A Tartalomból: Előhang: A szokások átalakítása, mint terápia. Első rész: Az egyének szokásai; 1. A szokáshurok: Hogyan működnek a szokások? 2. A sóvárgó agy: Hogyan alakítsunk ki új szokásokat?; 3. A szokások megváltoztatásának aranyszabálya: Mitől következik be a változás?; Második rész: A sikeres szervezetek szokásai: 4. Kulcsszokások, avagy Paul ONeill balladája: Milyen szokások a legfontosabbak?; 5. A Starbucks és a siker, mint szokás: Amikor az akaraterő automatikussá válik; 6. A válság hatalma: Hogyan alakítanak ki szokásokat a vezetők tervekre és a véletlenre alapozva?; 7. Honnan tudja a Target, mit akarunk, mielőtt mi tudnánk?: Amikor a vállalatok megjósolják (és diktálják) a szokásokat. Harmadik rész: A közösségek szokásai: 8. A Saddleback-egyház és a montgomeryi buszbojkott: Hogyan alakulnak ki a mozgalmak?; 9. A szabad akarat neurológiája: Felelősek vagyunk a szokásainkért? - Charles Duhigg a New York Times oknyomozó riportere, a National Academy of Sciences Reporting Award, a National Journalism Award és a George Polk Award-díjak tulajdonosa, akit 2009-ben Pulitzer-díjra is jelöltek. Gondolatai gyakran szerepelnek a This American Life, az NPR, a PBS NewsHour és a Frontline műsoraiban. A Harvard Business Schoolon és a Yale-en végzett; jelenleg Brooklynban él feleségével és két gyermekével.
3.200 Ft helyett
3.040 Ft (Megtakarítás: 5%)
2.720 Ft (5+10%) - Törzsvásárlóként elérhető ár
Kosárba
Szállítás: 1-3 munkanap

Legyen Ön is törzsvásárlónk!

Miért érdemes törzsvásárlónak lenni?
Vegye át rendelését szállítási díj nélkül bármelyik boltunkban!
Flórián Könyvesbolt
1-5
Libri Mammut Könyváruház
5 +
Stop.Shop. Könyvesbolt
1-5
Mutasd az összes boltot

Olvasói értékelések

Írjon saját értékelést, és ossza meg véleményét a többi vásárlóval!
Értékelje Ön elsőnek!
Charles Duhigg - A szokás hatalma
Kiadó: CASPARUS KIADÓ KFT.
Oldalak száma: 386
Borító: PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly: 460 gr
ISBN: 9789638940520
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2012
Árukód: 2229383 / 1083886
Fordító: Rézműves László

Sikerlista

Események

H K Sz Cs P Sz V
31
1
2
3
4
5
6
7
9
10
11
12
13
15
16
18
19
20
21
22
23
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
hirdetés