Reklám az interneten

geomédia kiadói rt.  | 2000  | papír / puha kötés  |  447 oldal

Libri Antikvárium
Könyvízelítő: A gazdagon illusztrált kézikönyv részletesen bemutatja az internetes marketingben rejlő különleges lehetőségeket és a rohamléptekben fejlődő online reklámozás eszközeit. Elkészítéséhez a szerzők sok száz honlapot tanulmányoztak át, így valóban a létező tendenciákat írják le. Foglalkoznak többek között az internetes direkt marketinggel, a reklámok mérési módszereivel, pozicionálásával, árképzésével, az online piackutatással, a reklámvásárlás folyamatával, a reklámok értékesítésével. Mintát ajánlanak az online médiaajánlat elkészítéséhez, és megmagyarázzák az internetes reklámozás legfontosabb szakkifejezéseit. A könyvet kiegészítettük az internetes marketingben fontos magyar szereplők adataival is... Könyvízelítő/Ismertető:"Belelapozás"
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Saját képekkel (állapotfotók). Jó állapotú, szinte kinyitatlan példány. Könyvízelítő/Ismertető: "Belelapozás"
Kiadó geomédia kiadói rt.
Kiadás éve2000
Oldalak száma:447
Súly649 gr
ISBN0589000420341
ÁrukódSL#2105220921
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Robert Greene: The 48 Laws of PowerRobert Greene: The 48 Laws of Power