Online marketing kézikönyv I-II. - Eladásösztönzés, reklám, áruk és szolgáltatások értékesítése az Interneten

bagolyvár könyvkiadó  | 1998  | papír / puha kötés  |  428 oldal

Libri Antikvárium
Az információtechnológia fejlődése gyökeresen új lehetőségeket teremtett a termékek és szolgáltatások értékesítésében is. Az online marketing ennek a fejlődésnek a szülötte, amely az Internet terjedésével egyre nagyobb szerepet kap. Daniel S. Janal könyve a legkiválóbb áttekintése a szakterületnek. Több nyelvre is lefordították és már az Egyesült Államokban, a szerző hazájában is több kiadást megélt. Kik profitálhatnak a kézikönyvből? - A nagyvállalatok, állami- és közintézmények marketing- és PR-szakemberei; - kis és középvállalkozók; - egyetemek és főiskolás szaktanszékeinek oktatói és diákjai; és mindenki, aki valamilyen formában termékek és szolgáltatások vagy ötletek értékesítésével foglalkozik. Az elkövetkező években az online marketing gyors elterjedése várható hazánkban is. Akik az elsők között alkalmazzák e technika kiemelkedően eredményes módszereit, azok számíthatnak az újítókat megillető többlethaszonra.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 890 Ft

A termék megvásárlásával

289 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó bagolyvár könyvkiadó
Kiadás éve1998
Oldalak száma:428
Súly300 gr
ISBN2399967405125
ÁrukódSL#2110652228
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 890 Ft

A termék megvásárlásával

289 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

A gyerekbirodalomA gyerekbirodalom