Dráma és nevelés

ismeretlen  | 1995  | papír / puha kötés

Libri Antikvárium
Amiről - bízom benne - sikerült hasznosítható gondolatokat megfogalmaznom: a drámapedagógia. Hiszek abban, hogy segítségével a másik, a társ, a partner problémáit könnyebben megérthetjük, saját igényeinket jobban érvényesíthetjük, s az eltérő véleményeket kapcsolatainkat építő módon rendezhetjük. Ez a könyv sokéves, személyesen megélt csoportélményeimet rögzítő. Pedagógusjelöltekkel, tanítási tapasztalattal rendelkező kollégákkal végzett közös munka alakította gondolkodásomat a módszer nevelésben betöltött szerepéről, lehetőségeiről. A leírtakat 7-9 éves korosztályú gyermekcsoportban szerzett tapasztalataim, szemináriumok, drámakurzusok, hazai és nemzetközi szakirodalmi művek befolyásolták és erősítették. Amiről - bízom benne - sikerült hasznosítható gondolatokat megfogalmaznom: a drámapedagógia. Hiszek abban, hogy segítségével a másik, a társ, a partner problémáit könnyebben megérthetjük, saját igényeinket jobban érvényesíthetjük, s az eltérő véleményeket kapcsolatainkat építő módon rendezhetjük. Ez a könyv sokéves, személyesen megélt csoportélményeimet rögzítő. Pedagógusjelöltekkel, tanítási tapasztalattal rendelkező kollégákkal végzett közös munka alakította gondolkodásomat a módszer nevelésben betöltött szerepéről, lehetőségeiről. A leírtakat 7-9 éves korosztályú gyermekcsoportban szerzett tapasztalataim, szemináriumok, drámakurzusok, hazai és nemzetközi szakirodalmi művek befolyásolták és erősítették.Amiről - bízom benne - sikerült hasznosítható gondolatokat megfogalmaznom: a drámapedagógia. Hiszek abban, hogy segítségével a másik, a társ, a partner problémáit könnyebben megérthetjük, saját igényeinket jobban érvényesíthetjük, s az eltérő véleményeket kapcsolatainkat építő módon rendezhetjük. Ez a könyv sokéves, személyesen megélt csoportélményeimet rögzítő. Pedagógusjelöltekkel, tanítási tapasztalattal rendelkező kollégákkal végzett közös munka alakította gondolkodásomat a módszer nevelésben betöltött szerepéről, lehetőségeiről. A leírtakat 7-9 éves korosztályú gyermekcsoportban szerzett tapasztalataim, szemináriumok, drámakurzusok, hazai és nemzetközi szakirodalmi művek befolyásolták és erősítették.Amiről - bízom benne - sikerült hasznosítható gondolatokat megfogalmaznom: a drámapedagógia. Hiszek abban, hogy segítségével a másik, a társ, a partner problémáit könnyebben megérthetjük, saját igényeinket jobban érvényesíthetjük, s az eltérő véleményeket kapcsolatainkat építő módon rendezhetjük. Ez a könyv sokéves, személyesen megélt csoportélményeimet rögzítő. Pedagógusjelöltekkel, tanítási tapasztalattal rendelkező kollégákkal végzett közös munka alakította gondolkodásomat a módszer nevelésben betöltött szerepéről, lehetőségeiről. A leírtakat 7-9 éves korosztályú gyermekcsoportban szerzett tapasztalataim, szemináriumok, drámakurzusok, hazai és nemzetközi szakirodalmi művek befolyásolták és erősítették.TARTALOM Hogy miért? Bevezető gondolatok 3 Dráma és nevelés. A drámafoglalkozások "szereplői": drámatanár, egyén, csoport 7 A megértés és tudatosság szintjei a drámajátékkal való munkában A tanár és diák szerepvállalásai 22 Játék... a játék.. csak játék. A világ "érzékletes" megismerése 37 A szó és mozdulat egysége 45 És végül... 56 Bibliográfia 61
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Könyvtárból kivont
Kiadó ismeretlen
Kiadás éve1995
ISBN2399955291570
ÁrukódSL#2111011064
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Náray Tamás: Barbara - Az esélyNáray Tamás: Barbara - Az esély