Negyedszer lett legnépszerűbb a Libri

Irodalmi hírmondó · 2017. 09. 29. · 1 perc olvasnivaló

A hazai e-kereskedelem szereplőinek az Árukereső által 7. alkalommal megrendezett Ország boltja díjátadó gáláján a libri.hu lett a legnépszerűbb webáruház. A könyvkereskedő az 1. helyezést vehette át a Könyv, CD, DVD termékkategóriában.

Az Árukereső.hu idén hetedik alkalommal szervezte meg Magyarország legnagyobb internetes kereskedelmi versengését, az Ország Boltja versenyt. A verseny történetében 2017 volt az első év, amikor a résztvevők száma meghaladta az ezret, 1084-en szálltak versenybe a kategóriadíjakért és az Ország Boltja fődíjért. Az idei évben a jelentkezők két új kategóriában is indulhattak (Mobilkommunikáció és Webpláza), így ezúttal összesen 37 díjat osztottak ki: 19 népszerűségi díj, 17 minőségi díj, valamint a legjobb webáruháznak járó Ország Boltja fődíj. 

A Libri negyedszerre nyerte el a legnépszerűbb bolt kitüntetést a Könyv, CD, DVD kategóriában. A népszerű, országszerte 58 bolttal rendelkező könyves cég oldalán nemcsak számos könyvet, e-könyvet, antikvár könyvet vásárolhatnak meg a kultúra iránt érdeklődők, de válogathatnak a libri.hu zenei és filmes kiadványaiból is. A Libri legfőbb törekvése, hogy korszerű, napjaink fejlődésével lépést tartó, intellektuális élményszállítóvá váljon vásárlói számára. Kultúraközvetítőként könyvszakértői programjával is segít eligazodni a könyvek világában, a tavaly alapított Libri irodalmi díjjal pedig a hazai kortárs irodalmat népszerűsíti és támogatja.
A magyar és nemzetközi irodalom és közélet hírességeivel különböző rendezvényeken, könyvbemutatókon találkozhatnak rendszeresen a kulturális színtér iránt érdeklődő Libri-vásárlók.

Az 1991-ben alapított Libri Könyvkereskedelmi Kft. folyamatos bővítésével, 600 fő foglalkoztatásával, 58 Libri Könyvesbolttal, a libri.hu internetes áruházzal és közel tizenegy milliárd forintos éves forgalommal az ország egyik legnagyobb könyvértékesítőjévé vált. A vállalat 2016-ban ünnepelte fennállásának 25. évfordulóját.
A Libri 2015-16 során megújította, felfrissítette a márkát. A korábbi dizájnt újra cserélte, a vásárlókat immár egy letisztultabb, elegánsabb környezetben várja mind országos könyvesbolthálózatában, mind a libri.hu-n.