Nagy média könyv 2007

professional publishing hungary kft.  | 2007  | keménytábla, védőborító  |  256 oldal

Libri Antikvárium
2007-ben először jelenik meg a Nagy Média Könyv, a magyarországi marketing és kommunikációs szakma alapvető kézikönyve, mely tematikusan és vizuálisan bemutatja a hazai médiumokat: - a médiumokban felhasználható kreatív megoldásokat, - alapárakat - elérhető felületeket - szakmai kontaktokat, melyek az iparág bármely szektorában dolgozó piaci szereplő számára fontosak lehetnek. A Nagy Média Könyv olyan kiadvány lesz, amelynek ott a helye minden kommunikációs és marketing szakember polcán! A Nagy Média Könyv fejezetei: Szerkesztőségi tartalom Nyomtatott média - Print - Naplilap - Hetilap - Havilap - Időszaki kiadványok - Egyéb Telekommunikáció - Tv - Rádió - Mozi Online Outdoor Indoor Ügynökségek - Médiatervezők - Saleshouse-ok Média adatbankok Szakmai szövetségek Index többféle csoportosításban
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó professional publishing hungary kft.
Kiadás éve2007
Oldalak száma:256
Súly2000 gr
ISBN0619000909697
ÁrukódSL#2104279608
Kötéskeménytábla, védőborító

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

A bél-agy kapcsolatA bél-agy kapcsolat