Changing Behavior in Organizations: Minimizing Resistance to Change

blackwell publishers  | 1991  | vászon  |  221 oldal

Libri Antikvárium
Of all the uncertainties executives and managers must deal with in all organizations, the one thing they can count on is change. To remain viable, an organization must continuously change the way it operates in order to improve performance and implement its strategy. In "Changing Behaviour in Organizations", Judson addresses what is one of the most challenging and significant elements of managing - how to approach and manage any change to get the right results. When confronted with any change, people are more likely to resist than to support it. This applies not only to those directly affected, but also to those lower level managers and supervisors who are often crucial to carrying out the change. This book shows how people feel about and behave in response to change. Judson develops this into a comprehensive and systematic approach to the management of any change. By applying this approach, any executive, manager or supervisor can transform the potential resistance of those affected and involved into support for making the change work successfully.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 750 Ft

A termék megvásárlásával

275 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó blackwell publishers
Kiadás éve1991
Oldalak száma:221
Súly300 gr
ISBN0839000252337
ÁrukódSL#2107308199
Kötésvászon

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 750 Ft

A termék megvásárlásával

275 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Hallgassa csak!Hallgassa csak!