Bevezetés a médiagazdaságtanba

aula kiadó  | 2008  | papír / puha kötés  |  245 oldal

Libri Antikvárium
A média gazdaságtana az 1990-es évek közepe óta van jelen a magyar felsőfokú oktatásban, s az eddigi tapasztalatokra építve és a bolognai folyamat követelményeihez igazítva egy bevezető, de mindazonáltal átfogó jellegű művet adunk közre. Röviden ismertetjük a médiagazdaságtan különböző iskoláit, részletezzük és elemezzük a médiapiacok általános sajátosságait, majd bemutatjuk ezeknek a legfontosabb iparágakban való konkrét megjelenését. A tárgyalást mintegy kettébontva először a történelmileg kialakult média ágazatokat, a lapkiadást, a rádiózást és televíziózást vizsgáljuk, majd az infokommunikációs technológiák forradalma nyomán érvényesülő konvergencia hatásait vázoljuk fel a média "szép új világ"-ára. Mivel a média - akár a régi, akár az új - saját személyes világunk részévé vált napjainkra, a szerzők példák bemutatásával is érzékeltetik, amit az elmélet a maga tudományos eszközeivel próbál megragadni, leírni. A tankönyv írói egyúttal azoknak is ajánlják a munkájukat, akik ugyan nem egyetemisták, vagy netán soha nem voltak azok, csak egyszerűen érdekli őket, miként működik az az összetett, nagyhatású társadalmi ágazat, amit médiának hívunk.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 090 Ft

A termék megvásárlásával

109 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó aula kiadó
Kiadás éve2008
Oldalak száma:245
Súly300 gr
ISBN0669002938430
ÁrukódSL#2106398812
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 090 Ft

A termék megvásárlásával

109 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Hallgassa csak!Hallgassa csak!