A megfelelő marketingterv elkészítése - Nélkülözhetetlen útmutató marketingtervezéshez

alexandra kiadó  | 2005  | papír / puha kötés  |  198 oldal

Libri Antikvárium
Marketingtervei alapjában véve jól mutatnak, de úgy látszik, nem érik el célkitűzéseiket? Az eredmények alapján elégedetlen? Akarja tudni, hol hibázza el? Szeretne olyan marketingterveket összeállítani, amelyek eredményt hoznak? Ha igen, e műre van szüksége. A kalauz sodró lendületű és provokatív, de feszesre szabott. Nincsenek benne sem közhelyek, sem konyhakész megoldások. Vannak ellenben komoly, izzasztó tesztek és feladatok, amelyek képessé teszik önt annak elemzésére, miért nem működnek a marketingtervei, s mit is kell tennie, hogy biztosan működjenek. Itt megtalál mindent, amire szüksége van, többek között: miként illeszkedik a marketingtervezés a vállalati tervezésbe; mit kellene tartalmaznia a marketingtervezés folyamatának; miként definiálja még a tervezés előtt a piacokat és a szegmenseket; mit kell a tervnek tartalmaznia; a marketing-célkitűzések és a -stratégiák megfogalmazásáról; az értékesítési, reklám-, eladásösztönzési, elosztási és vevőszolgálati stratégiákról; miként tegye marketingtervét működőképessé.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 000 Ft

A termék megvásárlásával

400 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv - név/ajándékozási beírással
Kiadó alexandra kiadó
Kiadás éve2005
Oldalak száma:198
Súly200 gr
ISBN0319002285576
ÁrukódSL#2103569835
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 000 Ft

A termék megvásárlásával

400 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

A bél-agy kapcsolatA bél-agy kapcsolat