Törőcsik Mária

Vásárlói magatartás - EMBER ÉS ÉLMÉNY ÉS A FELADAT KÖZÖTT

akadémiai kiadó zrt.  | 2009  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  320 oldal

Valóban makrancos a vásárló? Úgy tapasztaljuk, hogy igen, az egyik tételnél spórol, a másiknál luxus-kiadásra vállalkozik, de nem következetes ebben sem. Az új magatartású vásárlók új kérdéseket tesznek fel a marketing szakmának, az új válaszokhoz új gondolatok, új érzékenység szükséges.

Ez a könyv átfogja a vásárlói magatartás legfontosabb területeit, a szerző által megfogalmazott izgalmas modell segíti a befolyásoló tényezők hatásának, a vásárló háziasszonyok lelkivilágának megértését, végeredményben a vállalati marketingdöntések meghozatalát.

A szakma művelőinek, a témákör tanulóinak, a fogyasztói társadalom működése iránt érdeklődőknek ajánlom ezt az empátiával megírt munkát azzal a jóleső érzéssel, hogy reményeim szerint együtt osztozunk az igényes olvasmány élményében.


Tomcsányi Pál, az MTA rendes tagja

+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
4 512 Ft

A termék megvásárlásával

451 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó akadémiai kiadó zrt.
Kiadás éve2009
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:320
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly780 gr
ISBN9789630583978
Árukód2123005 / 1021127

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
4 512 Ft

A termék megvásárlásával

451 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

A bél-agy kapcsolatA bél-agy kapcsolat