Árva László  |  Deli-Gray Zsuzsa

Turizmusmarketing esettanulmányok

akadémiai kiadó zrt.  | 2010  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  234 oldal

Az egészségturizmus napjaink egyik legdinamikusabban fejlődő turisztikai terméke, melynek piacán Magyarország nemzetközi összehasonlításban is kiváló természeti adottságokkal rendelkezik. Ebben az úttörő jellegű könyvben az angol-magyar szerzőpáros globális áttekintést ad az egészségturizmus fejlődéstörténetéről, keresleti és kínálati trendjeiről, valamint a speciálisan az egészségturizmusban alkalmazható fejlesztési, menedzsment- és marketingmódszerekről. A kötet az egészségturizmus két fő típusának, a gyógy- és a wellnessturizmusnak a mibenlétét, összetettségét és sajátosságait számos nemzetközi példán és eseten keresztül mutatja be: a multinacionális szakembergárda által készített esettanulmányok betekintést nyújtanak többek között a Karib-térség vagy Ázsia spa hoteljeinek működésébe, s megis mertetik az olvasót a klasszikus európai gyógyfürdőkultúra örökségével, az új-zélandi New Age fesztivál holisztikus világával vagy a japán onszenek szabadidős mobilitásban játszott szerepével.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
1 900 Ft

A termék megvásárlásával

190 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó akadémiai kiadó zrt.
Kiadás éve2010
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:234
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly360 gr
ISBN9789630588584
Árukód2210331 / 1066512

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
1 900 Ft

A termék megvásárlásával

190 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Márquez: Találkozunk augusztusbanMárquez: Találkozunk augusztusban