Steve Johnson  |  Sandra Oliver  |  Stuart Thomson

PR + PA - PUBLIC RELATIONS stratégia - Public affairs lobbizás

akadémiai kiadó zrt.  | 2009  | MAGYAR nyelvű  | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS  |  386 oldal

"E könyv bepillantást enged a stratégiai vezetéselméletekbe és modellekbe, melyek az utóbbi néhány évben az e-kereskedelem és az internet PR-stratégiáit jellemezték. Az ipar és a kereskedelem globális elterjedése nemcsak újra fókuszba állította a PR-t, hanem tisztázta is a vállalatok más prioritásaihoz képest meglévő mindenkori szerepét és státusát. Ami a gyakorlat szintjét illeti, a legtöbb vállalati PR-szakember tisztában van azzal, hogyan kell eleget tenni a tőle elvárt taktikai követelményeknek; tud szervezni médiakapcsolatokat, kereskedelmi bemutatót, publicitást teremtő eseményt, el tud készíteni külső és belső célközönségnek szóló kiadványokat, például videoklipet, hanganyagot, filmet, éves beszámolót és más dolgokat. Ugyanakkor szenvednek az igazgatótanácsok miatt, melyek testületileg vagy egy-egy tagjukon keresztül olyan kérdéseket tesznek föl, amelyeknek a megválaszolása, illetve az azzal kapcsolatos vállalati PR-döntések meghozatala a vállalkozási stratégia ismeretét kívánná meg."
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
1 900 Ft

A termék megvásárlásával

190 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó akadémiai kiadó zrt.
Kiadás éve2009
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:386
BorítóCÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
Súly710 gr
FordítóSzékely György
ISBN9789630587440
Árukód2208448 / 1064476

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
1 900 Ft

A termék megvásárlásával

190 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Hallgassa csak!Hallgassa csak!