Dr. Pázmándi Kinga

Modern reklámjog - A reklám a tisztességtelen verseny elleni jog és a modern reklámjog határán

orac kiadó kft.  | 2007  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  320 oldal

Talán kockazátmentesen kijelenthető, hogy aki a reklámozás jogi összefüggéseit vizsgálja az izgalmas és aktuális, mindazonáltal "érzékeny" témát választ. Nem elsősorban azért, mert a reklám, az üzleti kommunikáció "elevenébe vágó", gazdasági hatalmi pozíciókat teremteni és megdönteni képes, állandó mozgásban lévő területe. Sokkal inkább azért, mert nagyon érdekes az a kiindulópont beli különbség, ahogyan egyfelől a szakma művelői, másfelől a jog közelít a reklámozáshoz. A könyv a reklámok tartalmi szabályozásának, Magyarországon jelenleg egyedülálló, átfogó szakjogi bemutatása. Tematikusan felöleli az Európai Unió reklámokkal kapcsolatos szabályozási modelljét, az alapvetően az összehasonlító reklámokra összpontosított német szabályozást, majd a magyar jogi és etikai szabályozási - környezettörténeti szemléletű - elemzését. A mű következetesen a jogalkalmazási gyakorlat eredményeit, tanulságait és ellentmondásait hívja segítségül mondanivalója alátámasztására. Az elmúlt években Magyarországon a reklámok tartalmi jogi szabályozásának komplex összefüggéseit tárgyaló hasonló monográfia nem jelent meg, a könyv ezt az "űrt" igyekszik kitölteni.

+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
5 985 Ft

A termék megvásárlásával

598 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó orac kiadó kft.
Kiadás éve2007
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:320
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly400 gr
FormátumA 5 210 X 148
ISBN9789637490798
Árukód2096893 / 1013288

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
5 985 Ft

A termék megvásárlásával

598 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Hallgassa csak!Hallgassa csak!