Médiagazdaságtan, médiaszabályozás

Olvastam!
Értékelje Ön elsőnek!

Szöveggyűjtemény

Gálik Mihály(Szerk.)

A média az elmúlt évek során nagy átalakulásokon ment keresztül világszerte, népszerűen ezt a folyamatot a média digitális forradalmaként szoktuk emlegetni. A dolgok állandó változásban vannak, s e változások új gazdasági és szabályozási kérdések sorát vetik fel. Mindenekelőtt ez indokolja, hogy... bővebbenA média az elmúlt évek során nagy átalakulásokon ment keresztül világszerte, népszerűen ezt a folyamatot a média digitális forradalmaként szoktuk emlegetni. A dolgok állandó változásban vannak, s e változások új gazdasági és szabályozási kérdések sorát vetik fel. Mindenekelőtt ez indokolja, hogy a tárgy oktatásában használt tankönyveket szöveggyűjteménnyel is kiegészítsük. A kötetben szereplő kilenc írás - egy kivételével -az elmúlt két év során készült. Többségük már megjelent szakfolyóiratokban, mások megjelenés előtt állnak, szóval egyfajta minőségellenőrzésen keresztül esett tanulmányokat gyűjtöttünk össze és teszünk kényelmesen hozzáférhetővé hallgatóinknak. A nyitó tanulmány a média digitális forradalmán belül azt vizsgálja, hogy vajon a hálózati média teljesen más törvényszerűségeket követ-e majd, mint a hagyományos. Ehhez szorosan kapcsolódik két új tanulmány a hálózati rádiózás és a hálózati televíziózás kérdéseiről. A kötet nagyobb részét a médiaszabályozáshoz kapcsolódó anyagok teszik ki. Az elméleti bevezetést a kommunikációs jogokról egy kitekintés követi, amelynek tárgya a sajtó szabályozása Európában. Szintén alapösszefüggésekre kíván rávilágítani a közszolgálati média kérdéseivel foglalkozó írás, míg a további három egy-egy ágazatspecifikus kérdéskört taglal, mégpedig a reklám, az internet biztonságos használata és a kábelágazat szabályozásával foglalkozva.
Könyvkereső
Utolsó ismert ár: 1.900 Ft

A termék nincs raktáron, azonban Könyvkereső csoportunk igény esetén megkezdi felkutatását, melynek eredményéről értesítést küldünk. Bármely változás esetén Ön a friss információk birtokában dönthet megrendelése véglegesítéséről.

Igénylés leadása

Olvasói értékelések

Írjon saját értékelést, és ossza meg véleményét a többi vásárlóval!
Értékelje Ön elsőnek!
Gálik Mihály(Szerk.) - Médiagazdaságtan, médiaszabályozás
Kiadó: AULA KIADÓ KFT
Oldalak száma: 194
Borító: PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly: 320 gr
ISBN: 9789639345980
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2002
Árukód: 2009362 / 1072627

Események

H K Sz Cs P Sz V
31
1
2
3
4
5
6
7
9
10
11
12
13
15
16
18
19
20
21
22
23
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
hirdetés