Ed Little  |  Ebi Marandi

Kapcsolati marketing

akadémiai kiadó zrt.  | 2008  | MAGYAR nyelvű  | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS  |  224 oldal

Little és Marandi új könyve minden bizonnyal nagy örömére szolgál majd minden marketing szakos hallgatónak, a szerzők ugyanis elhatározták, hogy tisztázzák és érthetővé teszik a néha zűrzavarosnak tűnő kapcsolati marketing fogalmait, témakörét. A kötet logikus felépítésével kitűnő útmutatást ad az olvasónak a kapcsolati marketing területén. A könyv azonban nemcsak elméleti összefoglalót, hanem gyakorlati útmutatót is ad ahhoz, hogy hogyan lehet eredményes kapcsolatmarketing-stratégiát kialakítani és végrehajtani. A kapcsolati marketing alkalmazásai közül külön foglalkozik a kiemelt ügyfelek kezelésével (key account management) és az ügyfélkapcsolat-menedzsment-rendszerekkel (CRM). Ez a könyv azok számára, akik felsőfokú tanulmányaik során találkoznak vele, jól tanulható és a későbbiekben jól alkalmazható szakkönyvet jelenthet, azok számára pedig, akik a gyakorlati életben nap mint nap gyakorolják a kapcsolati marketinget, segít rendszerezni tudásukat, hogy még tudatosabban és hatékonyabban alkalmazhassák ezen ismereteket a mindennapokban.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
4 512 Ft

A termék megvásárlásával

451 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó akadémiai kiadó zrt.
Kiadás éve2008
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:224
BorítóCÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
Súly590 gr
FordítóPollák Tamás
ISBN9789630582827
Árukód2123064 / 1021177

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
4 512 Ft

A termék megvásárlásával

451 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Márquez: Találkozunk augusztusbanMárquez: Találkozunk augusztusban