Dorcsinecz János  |  Mikó Csaba

Marketing stratégia

roham  | 2009  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  92 oldal

Egy jóslat. Egy nyomasztó titok. Egy küldetés. Egy férfi tartja fogságban a kisvárosi kocsma ivóközösségét. Nem pénzt akar. Más célja van. Ezért pedig hajlandó ölni is. Az expresszív stílusnak, és a vágások dinamikájának köszönhetően filmélményként bontakozik ki a túszejtő lélektani drámája, és egyben lebilincselő olvasmánnyá válik. Dorcsinecz János és Mikó Csaba története az elhallgatások története. Művükkel a Roham Kiadó új, szokatlan hangot ütött meg a honi kortárs képregénykultúrában.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
1 415 Ft

A termék megvásárlásával

141 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó roham
Kiadás éve2009
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:92
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly150 gr
IllusztrációDORCSINECZ JÁNOS RAJZAIVAL
ISBN9789638833822
Árukód2208465 / 1064495

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
1 415 Ft

A termék megvásárlásával

141 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Carley Fortune: Várlak a tónálCarley Fortune: Várlak a tónál