César García

Bob - Az új reklám a XXI. században - The Book of Bob - New Advertising in the 21st Century

hat márka művek  | 2011  | ANGOL - MAGYAR nyelvű  | DOBOZBAN  |  596 oldal

Bob legalább annyit ér ma, mint amekkora értéket az Ogilvy könyv képviselt a maga idejében. Nemcsak azért fontos, mert alapvetően új alapokra helyezi a reklám feladatát és szerepét, de visszaadhatja a reklámkészítés örömét és hasznosságába vetett hitünket.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
11 305 Ft

A termék megvásárlásával

1 130 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó hat márka művek
Kiadás éve2011
NyelvANGOL - MAGYAR
Oldalak száma:596
BorítóDOBOZBAN
Súly1010 gr
IllusztrációSZÍNES ÉS FEKETE-FEHÉR KÉPEKKEL
ISBN9789630695251
Árukód2216770 / 1072590

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
11 305 Ft

A termék megvásárlásával

1 130 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Carley Fortune: Várlak a tónálCarley Fortune: Várlak a tónál